De kortste uitleg van Mind-Walk Is buiten ZIJN….

Je hoeft niks te doen, te bereiken, een oefening ‘goed’ doen, een bepaald resultaat te behalen, ergens te komen…

Als je jezelf ont-moet, ontmoet je jezelf.

Het gaat om ervaren van technieken die helpen om spanning en stress los te laten. Zelf ontdekken wat deze met je doen en wat meer of minder bij je past. Uit de stressreactie komen van vechten, vluchten of bevriezen waar we vaak meer inzetten en gewend aan zijn geraakt dan we door hebben. En oefeningen die helpen om uit de doe-stand te komen en meer in het hier en nu te ZIJN. Bewustzijn. Werkelijk aanwezig ZIJN in het moment, meer bewustzijn in je lichaam, voelen wat voor jou goed voelt (laat je hoofd maar kletsen), kunnen ZIJN met en accepteren van wat er is in dit moment….Buiten in de natuur zijn helpt je hierbij.

En dat brengt… juist… meer vrede en meer rust (en plezier!) in jezelf. De meeste stress zit immers in gedachten die je hebt over de toekomst of het verleden. Of het onderdrukken van emoties die in je aanwezig zijn.

Ik geloof hoe meer mensen dit doen, en dichter bij hun ware natuur komen (InNatuur ZIJN) hoe meer vrede er ook op de wereld zal zijn.

De slogan op het logo van Mind-Walk is ‘wees zelf de verandering die je in de wereld hoopt te zien’ een quote van Gandhi en sluit hierbij aan.

En Peace man…bij Mind-Walk wandelingen houden we het ook gewoon luchtig, met humor en veel positiviteit!

Be PEACEFUL!

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is mind-walk-10-1024x1024.jpg
Zo komen we met Mind-Walk tot meer innerlijke vrede: 10 wandelingen, 10 trainingen, 10 woorden die OPMERKZAAM vormen.
Ongedwongen, Positief, Meditatief, Ervaren, Kracht, Zacht, Aandacht, Accepteren, Mindful.
Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is Mind-walk-5-1024x1024.jpg
De vijf pijlers van Mind-Walk. De onderdelen die Mind-Walk gebruikt.

Meer lezen over Mind-Walk? Dit is de landelijke site van Mind-Walk. Meer over Mind-Walk in Apeldoorn lees je hier.